Avatar billede ibnielsen Seniormester
11. november 2004 - 14:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lukke et spørgsmål, der ikke er aktuelt mere

Hvordan lukker jeg et spørgsmål, jeg har fundet en løsning på, eller som har løst sig selv.
Avatar billede juggalo Nybegynder
11. november 2004 - 14:53 #1
lav et svar selv og accepter dit eget svar
Avatar billede juggalo Nybegynder
11. november 2004 - 14:53 #2
)(så mister du ikke dine point
Avatar billede annikadk Nybegynder
11. november 2004 - 15:25 #3
Skriv gerne hvad løsningen var (hvis du fandt ud af det) - så kan andre søge og finde hjælp den vej.
Avatar billede roenving Novice
11. november 2004 - 18:22 #4
-- og så er spørgsmål om Eksperten pr. kotume gratis, så også her skal du selv lægge et svar og acceptere det !-)

-- kig iøvrigt på: http://expfaq.1go.dk ...
Avatar billede ibnielsen Seniormester
11. november 2004 - 21:48 #5
Jeg skrev løsningen, men den var blot at fejlen rettede sig selv.
Jeg prøvede faktisk at lave et svar og tildele mig pointene, men jeg kiksede åbenbart, da spørgsmålet stadig er åbent.
Avatar billede ibnielsen Seniormester
11. november 2004 - 21:52 #6
ok, så tager jeg pointene selv, men tak alligevel