Avatar billede abs Nybegynder
12. marts 2001 - 10:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Frames og URL i adressefeltet

Jeg anvender frames på min site, og har altid troet, at man ikke kan få vist URL i browserens adressefelt. Men nu har jeg besøgt en side, hvor de har klaret dette problem. Siden anvender 2 frames - 1. til menu og 2. til indhold. I adressefeltet vises fuld URL til den side man besøger.
Hvordan gør man det???
Avatar billede sone Nybegynder
12. marts 2001 - 10:41 #1
Så har de vel en frameset-fil pr. indholdsside.
Avatar billede 12tri Nybegynder
12. marts 2001 - 10:54 #2
Kan vi ike få en URL til den side du omtaler
Avatar billede abs Nybegynder
12. marts 2001 - 22:24 #3
Ja, her er URL til den omtalte side
http://www.arbejdstilsynet.dk - håber det hjælper til at belyse mit spørgsmål
Avatar billede sone Nybegynder
13. marts 2001 - 09:30 #4
De har mask.exe til at generere dynamiske framesets - absolut også en mulighed!
Avatar billede abs Nybegynder
16. april 2001 - 10:55 #5
Hvordan laver man en sådan mask.exe-fil?
Avatar billede sone Nybegynder
17. april 2001 - 10:41 #6
Jeg ville personligt bare lage det med ASP = Få ASP til at returnere et frameset.