Avatar billede cynosure Nybegynder
10. november 2004 - 19:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Long running Request (2 tråde)

Hej !

Jeg har en ASP.NET applikation hvor jeg arbejder med meget store data. Dette tager selvfølgelig lang tid, og applikationen bliver da også opfattet som en batchkørsel mere end som en web-applikation. Ikke desto mindre skal det køre over nettet.

Problemet er desværre, at når det tager så lang tid sker der noget mystisk... Efter 20 min til en halv time, kommer der en ny tråd ind i billedet. Jeg har ikke selv startet en ny tråd !!! Jeg kan blot se at en ny tråd kører efter den oprindelige tråd..

Jeg har sat alle miljøvariable til at håndtere den lange kørselstid, og får derfor ikke nogle timeouts.. Hvad fa.... kan det være at der gør at jeg får en ny tråd.. IIS'en ? Eller spawner .NET miljøet en ny tråd, idet den tror den gamle er død ??  Hvis nogle har svaret på dette spørgsmål er der kys på panden....

/C
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
10. november 2004 - 20:56 #1
Måske er det session der udløber ... jeg ved ikke hvorfor det skulle skabe en ekstra tråd, men det er da et gæt.
Avatar billede cynosure Nybegynder
06. december 2004 - 11:31 #2
Lukket