Avatar billede skaldpade Nybegynder
10. november 2004 - 18:16 Der er 7 kommentarer

Billeder kan ikke vises

Hej jeg har en hjemmeside som hedder www.highrisetimes.dk og jeg skal lave en ny menu hvor jeg har et billede og hvis man klikker på det kommer man ind på siden, jeg kan godt linke osv og se billedet på min egen computer, men når andre kommer ind så er det bare en hvid firkant medet rødt kryds, ved i hvad man skal gøre?
Avatar billede stone Forsker
10. november 2004 - 18:36 #1
din sti er forkert check den
Avatar billede hcma Novice
10. november 2004 - 18:40 #2
hvor er det andre kan se det røde kryds ?
Avatar billede stone Forsker
10. november 2004 - 18:57 #3
er det på hovedsiden? eller skal vi klikke os igennem for at finde det røde kryds ss
hvilket billede er det andre ikke kan se?
Avatar billede stone Forsker
10. november 2004 - 18:59 #4
har lige været hurtig igennem din side og kan se alle billeder
Avatar billede vejmand Juniormester
10. november 2004 - 22:16 #5
"men når andre kommer ind så er det bare en hvid firkant med et rødt kryds"

Er det en enkelt eller to af dine venner?
De kan sikkert klare problemet ved at slette midlertidige internet filer på deres egen computer.

PS: Du har 36 åbne spørgsmål, det vil sikkert være en god idé at lukke nogle af disse. Ellers er der faktisk en del eksperter som ikke vil svare, og det er jo en skam hvis det er en af dem der lige sidder med guldkornet.  c",)
Avatar billede stone Forsker
11. november 2004 - 01:42 #6
he he vejmand det var et guldkorn....
Avatar billede skaldpade Nybegynder
12. november 2004 - 14:21 #7
Har slettet designet igen..