Avatar billede tchami Nybegynder
10. november 2004 - 17:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fil forsvundet efter download

Hej,

Jeg har netop downloadet en størrere fil og da den var færdig blev den "kopieret" til placeringen. Problemet var bare at der åbenbart ikke var nok plads til at kopiere den derhen så det fik jeg en fejlmeddelelse om. Jeg gjorde straks plads til den i håb om at jeg så kunne finde filen, men den ser ud til at være helt væk?

Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede trekkies Juniormester
10. november 2004 - 17:35 #1
Man skal ALTID være sikker på at der er plads nok, hvis ikke så skal man downloade den igen, så du skal downloade den igen.
Avatar billede tchami Nybegynder
10. november 2004 - 17:42 #2
Problemet er jo at der var plads nok, den var færdig med at downloade og det hele, men når en download bliver færdig i IE kopierer IE det man har downloadet til den valgte placering. Når dette sker skal man åbenbart have filens-størrelsex2 ledig plads tilbage, og det havde jeg ikke. Det er mit håb at den midlertidige fil derfor stadig kan findes et sted i systemet?
Avatar billede milter Ekspert
10. november 2004 - 21:04 #3
Hvis du ikke kan huske, hvad filen hed og v.h.a. det finde den med søgefunktionen på din computer,så prøv det her:

Find frem til downloadstedet igen og fortsæt downloadprocessen til hvor den spørger, om du vil gemme eller åbne filen. Her skulle du kunne se navnet på filen.

Led derefter efter den med søgefunktionen i Start > Søg > Alle filer og mapper.
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 21:06 #4
jeg vil bare prøve at sige gem fil til hvilken som helst og se hvor den ligger den henne.. hvis du altså ikke så hvor den gemte den henne...

og hvis du er heldig kan du sige gem til den samme fil og så fortsætter den hvor du slap fra sidst!
Avatar billede tchami Nybegynder
10. november 2004 - 21:08 #5
Jeg kan udemærket godt huske hvor jeg gemte den, men der var den forsvundet fra :/

Ohh well, jeg hentede de 2,5Gb igen så nu virker det om man så må sige. Tak for svaret ellers.