Avatar billede tjuf Nybegynder
10. november 2004 - 14:53 Der er 3 kommentarer

Hvilket lydkort.

Jeg har et onboard lydkort, og med computeren fulgte også en universal driver-cd, men efter at jeg har formateret min harddiske, melder computeren, at driverne ikke er compatible med XP. Nu vil jeg gerne finde ud af, hvad det er for et lydkort jeg har og hvor jeg kan finde driveren til lydkortet.

håber det giver nogen mening.
Carsten
Avatar billede hozz Nybegynder
10. november 2004 - 17:01 #1
hvilket bundkort har du? På producentens hjemmeside skulle der gerne være mulighed for at downloade drivere til lige præcis det bundkort. Ved du, hvad du skal downloade, ved du samtidig også hvad driveren hedder, og så kan du finde den på CDen ;)
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
10. november 2004 - 17:10 #2
Gå her ind og hent Everest ned og installe det.. der kan du så gå ind under lydkort og så nede i bunden er der et link til hentning af driver..

http://lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
Avatar billede tjuf Nybegynder
13. november 2004 - 12:58 #3
Har selv fundet ud af det, men vil gerne give point til smoelf for en godt link