Avatar billede barklund Nybegynder
10. november 2004 - 14:34 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Racing Zone - hvad siger I til det?

Hey,

Jeg og mine kolleger har med megen sved på panden netop færdiggjort http://racingzone.nu.

Hvad siger I til det? Er det godt, interessant, intuitivt, anvendeligt?

Og det *er* lavet i Flash - det er hermed konstateret og behøver ikke blive konstateret af andre - det kan trods alt ikke laves uden :)

--
Morten Barklund
Avatar billede juggalo Nybegynder
10. november 2004 - 14:45 #1
Udemærket site, god feel.

Her er det jeg synes er skidt;
- lyd på hjemmesiden (ARGH! kan ikke ta' det)
- for meget grafik i forhold til indhold. Midter "feltet" er (i en 1280x960 opløsning) kun ca. 43% - og den er ikke specielt fyldt ud
Avatar billede arnums Nybegynder
10. november 2004 - 19:12 #2
Rigtigt fedt lavet!
Endeligt noget ordentlgt dansk produceret flash(firma wise)
Og med LYD!
Der er ikke noget værre end de statiske hjemmesider, hvor man tænker " er det dét?! det ligner jo 80% af alt det andet på nettet!"
Og uden lyd, det giver en ufuldstændig oplevelse!  :o)
Avatar billede razor Nybegynder
19. november 2004 - 00:20 #3
Jeg synes det er flot!
Avatar billede s_u_m_s_a_r Nybegynder
19. november 2004 - 16:56 #4
Jeg syntes umiddelbart det er en lækker side du har fået lavet der. Den eneste umiddelbare indvendig jeg har er, at jeg personligt ikke bryder mig om at man fjerner toolbaren, og adresse linien i IE. og slet ikke når man trykker på "open in window".

Men ellers god og sammenhængende stil.

mvh.

Ras
Avatar billede barklund Nybegynder
01. februar 2005 - 22:29 #5
Hov, havde vist glemt den her.

Well, kast nogle svar, så kaster jeg nogle point efter jer :)
Avatar billede razor Nybegynder
01. februar 2005 - 22:39 #6
okay
Avatar billede trikz4h Nybegynder
01. februar 2005 - 22:44 #7
Jeg synes det er et fedt site, synes desværre der går ldit for lang tid fra man trykker på knappen til det kommer frem - jeres load-time er lidt for lang efter min mening. Ved ikke om det er mit net, men det regner jeg ikke med. Nogen steder går hurtigere kan jeg se, så det kan være steder hvor den henter noget info eller andet.
Kan godt lide der er musik / lyd på siden, da det tit gør siden lidt mere aktiv.

fra 1-10 ... 9-tal herfra ;)
Avatar billede barklund Nybegynder
07. marts 2005 - 00:34 #8
Hovsa, jeg lukker lige ;)