Avatar billede ghorfraq Nybegynder
10. november 2004 - 14:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fedora Core 3 Radeon 9700Pro problem

Jeg har problemer med installation af Fedora Core 3 på en Zepto 4200 med Ati Radeon 9700Pro (M11).
Installeringen skal gennemføres uden framebuffer 'linux nofb'. Dette kan sagtens lade sig gøre.
Men ved første boot af systemet fryser systemet når Xserveren starter. Eller rettere, systemet fryser ikke. Musen virker, men man ser ikke andet end en musepil og en grå baggrund.
Er der nogle der har erfaring med M11 chippen og fedora? Evt. bare M11 og linux generelt set?

/SBM
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. november 2004 - 15:50 #1
Jeg har også problemer med en upgrade fra core 1 til 3. her er det et onboard intel 810 der driller. den finder find både skærm og chipset men halter efter genstart med en masse lodrette streger.

Jeg har nu to gange kørt repair men det har stadig ikke hjulpet
Avatar billede ghorfraq Nybegynder
11. november 2004 - 11:31 #2
Her er nu ikke tale om en upgrade fra min side. Det er en re-installation.
Har lige hentet ATI's fglrx drivere og vil lege med installering af disse Xorg serveren senere idag. Håber det virker.
Avatar billede ghorfraq Nybegynder
03. juli 2008 - 18:40 #3
gg