Avatar billede snakes Nybegynder
10. november 2004 - 13:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

slette en fil

Jeg har en fil som hedder Pavole.dll som stammer fra en tidligere installation af Panda Antivirus Platinum, hvordan kan jeg slette denne fil ??  Jeg har prøvet at installere Panda igen, men den vil ikke installere fordi der er en tidligere installation af Panda Antivirus Platinum på Pc´en.

På forhånd tak

Jakes
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. november 2004 - 13:55 #1
jeg tror at du skal overtage ejerskabet over filen, den er sikkert låst af et tidligre bruger nav, sådan gør du:

start Stifinder>Funktioner>Mappevisning>Vis - fjern krydset hvor der står Enkel fildeling (Anbefales).
Højreklik på en mappe eller et drev, vælg Deling og sikkerhed >Sikerhed>Avanceret - her kan du tilføje dit navn og kryds felterne af, så skulle du få adgang til mapper og drev der er låst.

Nu skulle du kunne slette den.
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. november 2004 - 13:55 #2
bruger nav = brugernavn
Avatar billede snakes Nybegynder
10. november 2004 - 14:16 #3
citat - "her kan du tilføje dit navn og kryds felterne af, så skulle du få adgang til mapper og drev der er låst."

I denne part er jeg fuldstændig lost.
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. november 2004 - 14:52 #4
ok, det var måske lidt indforstået, men hvis du bruger WinXP (min formodning) så burde du kunne gå lidt i dybden.

Inde i Sikkerhed kan du se hvem der har ejerskabet, her kan du tilføje dit navn (hvis det ikke allerede står der) og du krydser det øverste felt af, det giver dig alle rettighederne over filen du vil slette.
Avatar billede snakes Nybegynder
10. november 2004 - 15:41 #5
Hmm, det virker heller ikke. Jeg har valgt alle navnene og krydset alle "Fuld kontrol" af, og jeg kan stadigvæk ikke slette filen.

Håber der er en anden metode der virker.

jakes
Avatar billede hcma Novice
10. november 2004 - 16:01 #6
opret et tom tekst-dokument i samme mappe. Marker så tekstdokumentet og "den uslettelige fil" -> tryk delete
Avatar billede hcma Novice
10. november 2004 - 16:02 #7
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. februar 2005 - 00:09 #8
takker for pointene..