Avatar billede kb_ Nybegynder
10. november 2004 - 10:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Venter på scanning med Norton Antivirus 2004

Hej

Jeg har et problem med min Norton Antivirus 2004, og når jeg fx er ved at installere noget eller lign, så kommer der sådan en popup nede ved taskbar'en, hvor den f.eks. siger "setup venter på scanning af xxx.exe" og så kan man trykke fortsæt eller stop scanning eller noget i den stil...jeg har efterhånden kigget overalt for at finde en måde at slå det pis fra, men jeg kan sq ikke lige finde det.
Nu er det så at jeg håber at der er nogen herinde, der ved hvordan man kan slå det fra, for det er ved at drive mig til vanvid! :)

På forhånd tak!

Mvh
Kenneth Bartholomæussen
Avatar billede juggalo Nybegynder
10. november 2004 - 10:47 #1
Du skal disable autoprotect
Avatar billede kb_ Nybegynder
10. november 2004 - 11:10 #2
er det godt nok den eneste mulighed for at fjerne det?
for så er det jo ikke så pisse fedt...
Avatar billede juggalo Nybegynder
10. november 2004 - 11:14 #3
Autoprotect scanner filerne realtime, så det tror jeg desværre det er.
Avatar billede kb_ Nybegynder
10. november 2004 - 11:16 #4
øv..så er det et råddent tiltag de har lavet i 2004...for de de gamle havde de ikke den funktion...har nemlig disablet den nu..for min lap er ikke så hurtig...og den er ikke gad for det, den bliver sq for sløv når det kører på den!