Avatar billede thmi99 Nybegynder
12. marts 2001 - 07:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

God menu søges!

Jeg søger en god menu, til venstre side af af skærmen. Den skal fungere sådan at når man trykker på et link skal den folde sig ud så der kommer underlinks.
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. marts 2001 - 07:48 #1
www.bratta.com  har en af de bedste (vist ikke helt NS6 ok endnu)
stigc har leget med en javadrevet en: http://www.eksperten.dk/spm/48826
olebole er vist ved at lave en.
Avatar billede keysersoze Guru
12. marts 2001 - 07:49 #2
har den jeg tidligere brugte på http://www2000184.thinkquest.dk/...
Avatar billede thmi99 Nybegynder
12. marts 2001 - 08:11 #3
Det skal altså også være nemt.
Ihvertfald så jeg kan finde ud af det :-)
Avatar billede psycosis Nybegynder
12. marts 2001 - 08:47 #4
Tag og Download Anfy, det er et meget godt program til at lave alt fra menuen til almen grafik, du kan downloade det fra Anfy.com....

Der er OxO den der menu du søger....

//Psycosis
Avatar billede cholm Nybegynder
12. marts 2001 - 13:10 #5
Denne her virker rigtig godt: http://www.opencube.com/composer.htm
Jeg ved at godt, at det ikke er et javascript, men en javaapplet...

Du kan se hvordan menuen virker, ved at se deres egen menu

/cholm
Avatar billede coinz Nybegynder
13. marts 2001 - 14:13 #6
er det noget hen i retningen af det her www.chattere.com???
Avatar billede thmi99 Nybegynder
13. marts 2001 - 16:36 #7
Ja! Sådan noget ligende!
Men det skulle helst være javascript, da jeg ikke kan finde ud af javaapplet.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. marts 2001 - 16:41 #8
prøv og kig på www.dynamicdrive.com og www.hotscripts.com!
/WebmasterDK