Avatar billede rasmus_h Nybegynder
09. november 2004 - 16:02 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Jeg har set mig blind på siden

Hej!

Jeg har siddet et par dage og forsøgt at lave vores gæstebog på RingstedBrand.dk om.

Nu sidder jeg så og kigger lidt på den, og jeg er ærlig talt ikke tilfreds. Men jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal ændre. Så nu må jeg ty til jeres hjælp!

Klik ind på www.ringstedbrand.dk og kig en tur i gæstebogen. Kom med noget feedback og forslag til ændringer.

Vh
Rasmus!
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
09. november 2004 - 16:12 #1
Jeg ville nok være en grafik om hvert indlæg, med runde hjørner, og alt muligt andet gejl...

Evt. et brev som en del af "rammen" til hvert indlæg (som virker som link til email)
Avatar billede leif Seniormester
09. november 2004 - 16:14 #2
Jeg er generelt imod at man offentliggører en masse folks email adresser, jeg er med på man godt vil have den til evt. svar eller spørgsmål til personen, men ikke at den er på siden ! Bare lige en kommentar.
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
09. november 2004 - 16:50 #3
Korrekt... du burde gemme emailadresserne i en database, og så lave en lille formular på siden, således at brugere kan sende mails uden at kende mailadressen...
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
09. november 2004 - 16:51 #4
...hvorfor det med et billede, frem for en tekst ville være at foretrække...
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
09. november 2004 - 17:57 #5
Tak for kommentarerne.

Jeg vil lige sige, at de indlæg der er i gæstebogen, er fra før jeg lavede den om. Jeg har tilføjet muligheden for at ens email adresse ikke bliver vist, netop af samme grund. I kan se det hvis i trykker på "skriv indlæg" ;)

Ideen med grafik er slet ikke dårlig... Men jeg er ikke den stiveste til grafik, så kunne jeg få jer til at lave et simpelt forslag - bare en gang Paint eller sådan noget hurtigt, så jeg kan fange ideen? For så vil jeg da give det et forsøg...

Men ellers tak for indlægne og kom gerne med mere!!

- Rasmus!
Avatar billede dumazz.dk Nybegynder
09. november 2004 - 18:12 #6
Jeg er heller ikke så hård til grafik, men kig her:

http://dumazz.dk/?index=tagwall (der må gerne kopieres, hvis du synes om det...)
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
09. november 2004 - 18:20 #7
Hmmm, ja altså... Synes ikke lige den passer ind men kan nok godt bruge lidt af ideen... Jeg vil ihvertfald kigge på det lidt senere i aften når jeg kommer hjem.

I mellemtiden skal I andre være velkomne med jeres besyv :)

- Rasmus!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
11. november 2004 - 00:37 #8
Er der slet ikke andre bud?

- Rasmus!