Avatar billede ng_tnt Nybegynder
09. november 2004 - 15:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Manglende mails

Har nu i en periode ikke modtaget mails fra eksperten - er der lavet noget om i proceduren ?????
Avatar billede roenving Novice
09. november 2004 - 15:47 #1
-- og du har tjekket dine indstillinger ?-)

Rigtig mail-adresse, kategori-abonnementer, som du vil have dem osv. ?o]
Avatar billede mugs Novice
09. november 2004 - 15:51 #2
Hvis der er lavet noget om i procedürerne, er det sikkert ikke noget som admin gider informere os om. Det er oplevet utallige gange.

Mangler også en del e-mails. Jeg får e-mail om nye spørgsmål, men mangler mange e-mails om indlæg i flere spørgsmål. Men jeg gider dårlig informere admin om det, da der sjældent sker noget som helst.
Avatar billede popsy Novice
09. november 2004 - 16:09 #3
Jeg får til gengæld de fleste mails dobbelt, også denne :)
Avatar billede exp Juniormester
09. november 2004 - 17:23 #4
Hvis du har sat flueben i "Send kun én mail..." inde i indstillingerne, så prøv at fjerne det.

Eller prøv at skifte din mailadresse (og evt skift tilbage igen) - det plejer også at have en fantastisk effekt ;-)