Avatar billede ansa Nybegynder
09. november 2004 - 14:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

popup vindue på mit website

Hvordan kan jeg som på nogle hjemmesider får en popup vindue som ikke bliver "holdt nede" af diverse popup-killer programmer?? Jeg bruger selv popup killer og får alligevel nogle popup reklamer m.m.

Jeg skal bruge det på mit website til korte nyheder!!

Bruger Adobe Golive CS (er mest til HTML programering - og ikek diverse scripts -  men vil kan godt bruge færdige løsninger
;-)!!!)
Avatar billede morteeart Nybegynder
09. november 2004 - 14:49 #1
IE's blokblokker er måske mangle fulgte, men i Firefox bliver alle popups blokket.

Hvis du vil jave en popup skal du bare bruge en standart javascript
Avatar billede merenuser Nybegynder
09. november 2004 - 16:04 #2
Måske var det smartere, at oplyse om nyhedspop'en på selve websiden. Så kan folk jo selv tage stilling til, om de vil lave en undtagelse i deres Popup-blokker incl. Firefox.
Avatar billede dl Nybegynder
29. december 2004 - 21:19 #3
Hvorfor vil du bruge popup.... jeg vil til en vær tid, blive pis sur, når det kommer sådan lort op.

Det burde forbydes ved lov.
Og til firefox, Keep up the good work, blok it all ;)

Du skulle så hellere lave noget rulle tekst på din webside, ting som ikke står stille, et også med til at tiltrække opmærksomhed.

//dl

ps. håber ikke jeg lyder for sur.
Avatar billede ansa Nybegynder
01. januar 2005 - 16:16 #4
Der er ikke kommet nogen brugbar svar - derfor lukkes dette spørgsmål