Avatar billede bosco Nybegynder
09. november 2004 - 13:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

backup af VMware guest opereting system

Jeg har en VMware GSX server, på den køre der et par gæst operativ systemer. Da det nemmeste både mht vedligehold og installation ville være, bare at tage en komplet backup af de virtuelle maskiner kunne jeg godt tænke mig at høre hvordan jeg skal bære mig ad med at tage en backup af de kørende VMware maskiner...

på forhånd tak

-Max
Avatar billede bbl2061 Nybegynder
09. november 2004 - 22:19 #1
Hej Max
Hvis du bruger Veritas, skal du installere deres open file option, så kan du snildt tage backup af dine aktive vm ware sessioner.
Læs følgende link, og så er det bare med at komme i gang :-)
http://www.veritas.com/Products/www?c=option&refId=72&productId=57
Avatar billede bosco Nybegynder
10. november 2004 - 08:58 #2
Aloha!

Det var også mit forslag, men har ikke testet det endnu, har først lige fået skudt min båndstation i rack igår. Men vil lige prøve det.

Du får point hvis det spiller :-)

-Max
Avatar billede bosco Nybegynder
29. november 2004 - 16:25 #3