Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 13:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fedora Core 3 og dualboot

Hej

Er der nogen der har installeret den nye Fedora Core 3 i dualboot sammen med windows. Det funkede jo ikke helt med Core 2, så jeg vil gerne lige være sikker på at Core 3 ikke har samme fejl.
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. november 2004 - 13:38 #1
Det fungere da fremravende med core 2 det har kørende på 2 maskiner og jeg installere den tredie som core 3 samt opgradere de to core 2 i morgen
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 15:11 #2
Godt for dig :-)
Men det er nu ret anerkendt at Core 2 havde en bug mht dualboot med Windoze på nogle maskiner. Nogle mener det har noget med HD'ens størrelse at gøre, men om det passer, ved jeg ikke.
Avatar billede odysseus Nybegynder
10. november 2004 - 16:41 #3
Jeg havde det også til at spille fint med FC2 og windows i sin tid. Er det muligt, at du har haft fejl i din grub opsætning? Selv ville jeg ikke tvivle på, at FC3 kan - RH har jo formået det i mange år. HVIS det ikke spiller, er der jo ingen probs i bare at overskrive MBR med din windows boot manager og slette linux igen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. november 2004 - 18:10 #4
Nu har jeg opgraderet min core 1 til en core 3 og det er gået gevaldigt i fu...., her er det grafik problemer der driller
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2004 - 10:03 #5
Jeg har selv installeret RH og Win som dualboot masser af gange uden problemer. Derfor havde jeg heller ikke regnet med at det skulle blive et problem med core 2, men det blev det ikke desto mindre. Og jeg er ikke den eneste der har oplevet dette problem. Så for at være på den sikre side ville jeg gerne lige høre om der var nogen her der selv havde afprøvet det med core 3.
Avatar billede petan Nybegynder
11. november 2004 - 17:15 #6
Jeg har installeret XP og FC3 og dualboot´er. Jeg har ikke oplevet nogen problemer.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2004 - 22:45 #7
tak skal I have. Smid et svar
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2004 - 13:58 #8
lukker