Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 12:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

0-DEFAULT BannerID

både under "opret nyt spørgsmål" og i "kategori abbonering" er der en kategori som hedder "0-DEFAULT BannerID"..
Det er ikke mengingen vel? øøhh hvis det er, hvad er det så for en kategori? ;o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2004 - 15:06 #1
Det er nok der man kan skælde ud hvis man ikke kan døje reklamerne...
Avatar billede hermandsen Juniormester
09. november 2004 - 21:28 #2
Jeg studsede også over den, men hvis du vælger den, eller holder musen over så der kommer en hint-tekst, står der "Default bannerID, bruges for kategorier uden bannerID, samt forsiden."

Med bannerID menes der sandsynligvis kategori... Altså spørgsmål som falder uden for kategori...

Skal dog ikke gøre mig klog på det, men synes selv det lyder sandsynligt!! :)