Avatar billede zybe Nybegynder
09. november 2004 - 11:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Galleri med ftp upload - Gerne til Mambo

Sidder og roder lidt med mambo.

Har testet de standart gallerier man kan bruge med mambo, og nogle af dem virker egentlig også ok.

Jeg ville gerne hvis det var muligt have at der bare kunne uploades en zip fil ligesom nogle af de andre gallerier til mambo kan, men bare uden en begrænsning på størrelse (2 mb) det jeg skal uploade mange billeder!!

Hvis det ikke er muligt at få mere end 2 mb på zip upload så vil jeg gerne have et med mulighed for almindelig ftp upload??

Kan nogen hjælpe mig med at finde sådan et der kan opfylde min krav??

På forhånd tak...
Avatar billede popsy Novice
09. november 2004 - 11:26 #1
Er det ikke muligt at den upload begrænsning også eksisterer på dit webhotel?
2 mb pr. upload er ialtfald max. på mit.
Avatar billede zybe Nybegynder
09. november 2004 - 11:38 #2
troede det var en begrænsning i php scriptet... men ved det ikke...
Avatar billede popsy Novice
09. november 2004 - 11:39 #3
Hvor er dit webhotel?
Avatar billede zybe Nybegynder
09. november 2004 - 11:44 #4
ved B-one
Avatar billede popsy Novice
09. november 2004 - 11:50 #5
Jeg kan ikke umiddelbart finde det i deres betingelser, men er dog ret overbevistom at deres grænse ligger på 2 mb.

Skriv evt. til dem og spørg, ellers så prøv at uploade en fil på f. eks. 3 mb via ftp, og se om det går.
Avatar billede soccerdad Nybegynder
09. november 2004 - 11:57 #6
Der er en parameter i php.ini, som styrer hvor store filer du kan uploade. Du kan prøve at spørge B-one om værdien af "upload_max_filesize" og evt. om de kan lægge en anden php.ini til dig, hvor kun den parameter er rettet. Man kan kalde en alternativ php.ini via .htaccess.
Avatar billede stalle Nybegynder
09. november 2004 - 12:15 #7
man kan også lave individuel php opsætning via apache conf. filer.
Bruger det selv da jeg har hoster hjemmesider for nogen, og derfor benytter mig af Vhosts i min apache.
Der kan jeg så angive hvis en del af php-confen skal være anderledes end hvad der er generalt gældende for serveren.

Blot en lille general tilføjelse til dem som ikke måtte vide det.
Avatar billede zybe Nybegynder
09. december 2004 - 13:17 #8
lukker... har skiftet til danhost...