Avatar billede bartz Praktikant
09. november 2004 - 08:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Playstation 2 spil dur ikke

Hey derude...

Jeg har lige været i USA og fået købt mig selv 3 spil, men eftersom jeg fandt ud af at min Playstation 2 ikke kan køre dem, da min P2 er sat til en anden landekode, blev jeg lidt sur.

Kan det løses på nogen måder, sådan at jeg kan komme til at spille de spil?

//Bartz
Avatar billede zim Nybegynder
09. november 2004 - 08:29 #1
Du kan få sat en chip, ligesom man skulle i den gamle for at man kunne benydte hjemmelavet skiver. Mener ikke det er ulovligt så længe du beytter den til et lovligt formål.
Dog skal du regne med at din PS2 ikke vil have den samme leve tid.
Avatar billede bartz Praktikant
09. november 2004 - 14:03 #2
Hmmm jeg skal ikke bruge det til noget ulovligt. Det er helt lovlige spil fra USA bare at min landekode er sat til europa, kunne man ikke lave ps2 om til usa så jeg kan spille de spil fra usa... Gider ikke sætte nogen bu chip i gider ikke risikere noget...

/Bartz
Avatar billede bartz Praktikant
09. november 2004 - 14:05 #3
Jeg har hørt at man kan gøre det samme på en PS2 som på en DVD... En dvd den er sat til at kører USA landekode men man kan vidst lave dne om til eastern eller sådan noget.. Kan mna ikke gøre sådan noget i ps2... sry for stavefejl er på arbejde !
Avatar billede bartz Praktikant
10. november 2004 - 23:24 #4
Ingen andre der vil dele lidt af deres viden ;D !
Avatar billede kalp Novice
10. november 2004 - 23:28 #5
du kan prøve at brænde et af spillende....

hvis du siger en almindelig dvd har usa's kode så burde det jo virke... for sådan en dvd kan sagtens køre på din playstation...

ellers må du bruge en emulator og spille spillende på en pc hehe
Avatar billede bartz Praktikant
29. november 2004 - 10:23 #6
Lukker, fandt ud af man ikke skal købe spil i USA for 1000 kr og så ikke undersøge om de dur før man køber :D....