Avatar billede verizon Nybegynder
08. november 2004 - 18:59 Der er 5 kommentarer

memory mangel?

Hej folks!

Når jeg sidder og spiller spil, specielt CS.. som kræver en rimelig computer, sker der engang i mellem det, at der under spillet pludselig dukker en blå skærm op, noget med memory usage aner ikke hvad det er.. der er også en lille tæller der tæller "dumping memory usage" - og tæller op ad... Noget der ved hvad det betyder? .. og hvad der kan gøres ? please hjælp mig
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2004 - 20:09 #1
"Når jeg sidder og spiller spil, specielt CS.. som kræver en rimelig computer"

Det spil kræver nu ikke meget - med mindre det CS Source...???
Avatar billede verizon Nybegynder
08. november 2004 - 21:34 #2
for at få 100 fps jo, desuden spiller det ingen rolle i mit spørgsmål..
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2004 - 21:49 #3
Hvorfor så i alverden skrive det? Det får det jo til at se ud som om du ikke mener dit hardware er godt nok... :)

Når du så har startet windows op igen, skulle du gerne få en boks hvor der står noget med at windows er oprettet igen efter en alvorlig fejl - i detaljer kan du se hvilken driver der fejler. har du er Nvidia grafikkort og bruger du en WHQL driver?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2004 - 21:49 #4
har du er - rettes til : har du et
Avatar billede hozz Nybegynder
09. november 2004 - 14:47 #5
Det lyder som om du har en eller anden form for tredjeparts memorymanager installeret, som automatisk "redder" dine ram når du når under et vist niveau. Ikke særligt hensigtsmæssigt til spil. Er det tilfældet, vil den højst sandsynligt ligge i din taskbar, f.eks. som et lille "ram-modul"