Avatar billede bakerboydk Nybegynder
08. november 2004 - 18:54 Der er 3 kommentarer

Instalz af windows xp!

Hejsa alle sammen.... Sidder med et kæmpe problem...
Jeg har lige købt en ny pc og vil derfor have xp på.
Jeg fdisk hden for en sikkerhedsskyld og formatere den, men når den er kommet gennem det med at kopier filer går den kold... eller den skriver at der er fundet en fejl osv. bare den blå fejl skærm!
Hvad er problemet?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. november 2004 - 08:33 #1
Du har vel fulgt 'med punkt og prikke' denne:
http://riversen.dk/?side=instruktion.php [Titel: Installation af Windows XP]
Avatar billede bakerboydk Nybegynder
09. november 2004 - 13:06 #2
hej.. har installeret xp 1000 gange før.. men nu fatter den seriøst ikke noget
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. november 2004 - 07:04 #3
Idé:
Fjern (fysisk) diverse "extra" hardware eks. løst lydkort, TV-Kort, osv.
Begræns RAM til ~256Mb.

Rul så...