Avatar billede mads111 Nybegynder
08. november 2004 - 15:11 Der er 14 kommentarer

Cliche eller Web10

Hvilket hotel er bedst, også til prisen?

Det skal være PHP-hotel, og mail-serveren skal være IORDEN!
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. november 2004 - 15:15 #1
vil fraråde web10! har ikke gode erfaringer med dem, specielt deres stabilitet!
kan ikke udtale mig om cliche da jeg ikke har prøvet dem
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. november 2004 - 15:19 #2
jeg har prøvet begge af de overnævnte og må desværre fortælle jeg kun har haft dårlige erfaringer med dem. Pt har jeg www.unoeuro.dk på 2 sider, og ja må indrømme jeg har været utrolig glad for dem, både deres oppetid, men ikke mindst deres support som både svare hurtigt og i weekender.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 15:34 #3
Der er nogen tidligere i dag der har skrevet at cliche ikke kører godt for tiden, så dem skal man åbenbart heller ikke vælge.
Avatar billede popsy Novice
08. november 2004 - 15:41 #4
Cliche har ikke kørt for stabilt de sidste 3-4 uger.
Har sideløbende med Cliche haft en side hos Web10, som har kørt upåklageligt.
Avatar billede wickedd Juniormester
08. november 2004 - 15:43 #5
I den tid jeg har haft cliche har deres webserver været noget lort rent ud sagt.
Man kan aldrig få forbindelse til den..

Så nu bruger jeg skidtet som filserver istedet, når det altså virker....
Avatar billede Chewie Novice
08. november 2004 - 15:54 #6
Ja - jeg har to webhoteller hos cliche min er ved at flytte væk på grund at deres skod mail servere
Avatar billede thomashove Nybegynder
08. november 2004 - 15:55 #7
Avatar billede Chewie Novice
08. november 2004 - 15:59 #8
nej nej nej .... kender flere der har haft kæmpe problemmer med www.b-one.net også - derimod har jeg hørt godt om www.danhost.dk mest på grund af deres lette bruger interface
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 19:27 #9
Jeg er meget tilfreds med web10.dk  :-)
Avatar billede medions Nybegynder
08. november 2004 - 19:42 #10
Jeg vil sige at du skulle prøve DanSite.dk - Det kører enormt stabilt!

//>Rune
Avatar billede jannick281090 Nybegynder
09. november 2004 - 19:04 #11
www.concor.dk er helt klart det jeg foretrækker, billigt, stabilt, understøtter en hel masse deri også PHP.
Deres support er SUPER god, jeg har haft dem, selv om natten svarer de.
Jeg skrev en mail om support midt om natten, fik svar inden jeg nåde at tælle til 20.
Avatar billede wickedd Juniormester
11. november 2004 - 01:36 #12
Concor har de mest underlige regler jeg længe har set...
Men det må de da selv om
Avatar billede mads111 Nybegynder
11. november 2004 - 08:16 #13
Det som trækker pt. er web10. Dette skyldes at jeg synes om deres services, administrationdel m.m., samt det er billigere end Cliche, som jeg i forvejen har en del probelemer med (mail), og det kan vel ikke blive værre, ved at skifte til Web10?
Avatar billede sirvoks1 Nybegynder
05. december 2004 - 17:25 #14
B-one.net har jeg ikke haft nogen problemer med.