Avatar billede grauholm Nybegynder
08. november 2004 - 08:51 Der er 1 løsning

Flette regneark

Hver mandag skal jeg flette 8 regneark til 1, er deten eller anden måde dette kan gøres enkelt på uden manuelt at skulle copy/paste?

Det er en kolonne med et tal pr. sælger og der er op til 10 sælgere i hvert ark
Avatar billede fobian Nybegynder
08. november 2004 - 10:20 #1
Hvis du opretter en mappe for hver uge, så kan du placere de 8 excelfiler i hver ugemappe. Den fil der skal modtage alle data fra de 8 filer kan så enten have en macro der henter indholdet fra filerne - eller en opslagsfunktion (f.eks. VOpslag()) der til enhver tid henter indholdet af de 8 filer i den mappe hvor filen selv er placeret. Når du skal lave en ny uge opretter du en ny mappe, kopierer "samle-filen" til mappen og de 8 andre regneark, som skal hedde det samme fra uge til uge.