Avatar billede med Nybegynder
20. april 1999 - 00:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flygtninge til DK fra Jugoslavien

Kan det ikke være ligemeget at diskutere hvor mange flygtninge DK skal tage fra Jugoslavien. Det tal der er tale om er jo en meget lille del af dem der reelt har brug for hjælp.

Burde vi ikke hellere koncentrere os om dem der er dernede?
Hvad er idéen i det?
Avatar billede cybles Nybegynder
20. april 1999 - 12:57 #1
At man ikke kan hjælpe alle er ikke en begrundelse for ikke at hjælpe nogle.

Om pengene som vi samler ind er bedst brugt dernede eller til flygtninge herhjemme skal jeg ikke gøre mig til talsmand for.

Nu vi er igang så lad mig også lige komme med et surt opstød, hvorfor er der ikke et eneste media som er objektivt, vi bliver bedraget og jeg tror at det bedrag er med til at holde krigen igang.
Avatar billede jumper Nybegynder
20. april 1999 - 13:15 #2
Uanset hvad, så hjælper det ikke en skid at hente flygtninge til Danmark eller noget andet land i Vesteuropa.

Når vi gør det, hjælper vi blot Milosevic med hans etniske udrensning.

Vi skal istedet fokusere vores opmærksomhed på flygtningene lige uden for Jugoslaviens grænser. De har brug for mad og tøj.

Når NATO så har bombet færdig, og Milosevic går ind på deres krav, kan de komme tilbage til deres land.

/Thor
Avatar billede bbl Nybegynder
21. april 1999 - 05:22 #3
Nå jaah! pengene bliver alligevel bare brugt på den næste flygtningekatastrofe..