Avatar billede peet-49 Novice
07. november 2004 - 21:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan man ikke lukke sin konto?

Når jeg lukker min konto, får jeg en mail, hvor jeg kan ændre min adgangskode-hvorfor
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2004 - 21:41 #1
hvorfor giver du point ud for at lukke din konto - spørgsmål om E er gratis.
Avatar billede peet-49 Novice
07. november 2004 - 21:43 #2
Har nok af dem, og skal ikke bruge dem til noget.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. november 2004 - 21:46 #3
Det er det der undrer mig - Så burde du jo også vide at man ikke kaster point ud på denne måde. Anyway så er der i følge andre spørgsmål i kategorien her vidst lidt kuldder i systemet så du må nok vente på en co-admin eller måske nemmere anmelde din egen bruger så slipper du også for at komme med forklaringer her.
Avatar billede peet-49 Novice
07. november 2004 - 21:55 #4
Takker-gør jeg
Avatar billede exp Juniormester
07. november 2004 - 23:08 #5
Skal jeg deaktivere din bruger?

exp/coadmin
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2004 - 00:10 #6
det er nu altid rart at få en årsag til hvorfor en top 25 bruger gerne vil væk ? :))
Avatar billede peet-49 Novice
08. november 2004 - 09:14 #7
Karma systemet, som det er bygget op i dag, er ødelæggende for eksperten, alle kan slynge om sig med karma uden grund, det burde ikke være muligt, at tildele karma uden navn.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2004 - 09:53 #8
Tak for forklaringen den er taget ad notum, men til diskussionen om karma så konstaterer jeg bare at det er til at hoppe og skide i for at sige det lige ud. Intentionen bag karma god og velment, men udførelsen hæslig og uduelig.

Måske du kan lære at ignorere det, men det er forståeligt hvis du ikke kan. Personligt kan jeg stadigt godt få nogle flip hvis jeg læser nolge af mine dårlige karmaer.

Ellers held og lykke. :))
Avatar billede peet-49 Novice
08. november 2004 - 10:30 #9
Jeg bruger dagen til, at spekulere på, om jeg bare skal sætte kontoen i bero, indtil eksperten retter sig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2004 - 10:32 #10
forskellen på netop at lukke kontoen selv kontra få coadmin til det er trods alt at man også selv kan genåbne den :))
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 17:59 #11
skid dog seriøst på det karma system, deter da et af de største flop herinde og mit indtryk er at dem der bruger E jævnligt ikke lægger det store i karma
Avatar billede peet-49 Novice
08. november 2004 - 18:05 #12
Indlægget blev ikke lavet for, at starte en diskution om karma, det har vist tit nok været der.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 18:16 #13
ja ok vil bare mene det ville være en skam at miste en god bruger på den baggrund her
Avatar billede peet-49 Novice
09. november 2004 - 14:38 #14
Holder en pause, og ser hvordan eksperten udvikler sig.