Avatar billede lassevang Nybegynder
07. november 2004 - 19:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

konstant "C trykning"

hej hej min computer freaker ud ved at blive ved med at lede efter c igen og igen altså noget med 5000 gange i minuttet
jeg prøvede i fejlsikret men det vil den heller ikke og den bipper også en masse gange i opstart inden windows loades. prøvede så at disable alle unødvendige drev i bios, men der blinker den også som om den prøver at kalde et eller andet den ik kan finde. enablede drevene igen og ville lade den boote på norton antivirus cd men den ikke reagere ikke når jeg skal vælge bootdevice

Virus eller hardwarefejl?
Avatar billede ralph4 Nybegynder
07. november 2004 - 19:32 #1
Lasses far her, det virker lidt somom tastaturet sidder fast med konstant tryk på enter, og så alligevel ikke, da man godt kan manøvre rundt i bios, men bip-lyden er den samme under opstart
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
07. november 2004 - 19:53 #2
har i prøvet med et andet tastatur?

hvilke bip lyde kommer under opstart.. hvor mange, og hvor korte-lange er de bip?
Avatar billede lassevang Nybegynder
07. november 2004 - 20:11 #3
de er konstante ligesom bipbipbipbipbipbipbipbipbipbip tingkommerimellembipbipbipbipbipbipbipbipbipbipbipbipwindowsloader også forsvinder det men så snart jeg logger ind begynder den med ccccccccccccccccc osv....

og jeg har prøvet at tage tastaturet fra
Avatar billede ralph4 Nybegynder
08. november 2004 - 17:50 #4
Har fundet ud af hvad der er galt, du skal bare fjerne den tallerken, de 2 tomme bøtter is, den tomme vingummikasse og de tre tomme poser slik der ligger ovenpå det ANDET tastatur du har koblet til PC. Så tror jeg det kører.
Avatar billede kalp Novice
08. november 2004 - 17:56 #5
skummelt svar