Avatar billede raps Nybegynder
07. november 2004 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Manager 01/02 Environment Variable

Heh, ja jeg er altså gået tilbage til det gamle championship manaher 01/02, håber en kan hjælpe.
Jeg har førhen spillet 03/04 på den samme maskine, men har jo uninstalleret det og installeret 01/02.
Problemet er at der kommer en error når jeg skal til at starte spillet. Har ledt meget for at få problemet løst og fandt så inde på sigame.com en pro skrive at det kunne have noget at gøre med "Environment Variable", den nye version (03/04) havde lagt ind på pc'en. Det skulle så vidt jeg kunne forstå gøre at den gamle 0102.exe blev forvirret.

Hvordan kan jeg gå ind og ændre på en "Environment Variable" eller evt. slette den, så jeg blev helt af med 03/04 versionen?

Bruger WinXP Pro.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
07. november 2004 - 14:41 #1
WindowsTast+Break -> Avanceret -> >Miljøvariabler
eller
My Computer -> Højreklik -> Egenskaber -> Avanceret Miljøvariabler.

Jeg ved dog ikke hvilke variable du skal pille ved.
Avatar billede raps Nybegynder
09. november 2004 - 21:32 #2
Du skal ikke ændre på nogen Environment Variables, slet filen "cpuinf32.dll" i data mappen i din manager folder.
Avatar billede raps Nybegynder
09. november 2004 - 21:33 #3
Ja, som gættet fandt jeg selv ud af det:D Men bare nogen andre får noget ud af det...