Avatar billede arne_v Ekspert
06. november 2004 - 22:46 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Suspekt artikel

Kan I gøre noget ved den her:
http://www.eksperten.dk/artikler/500
Avatar billede kalp Novice
06. november 2004 - 22:50 #1
hehe... det koster 5point at læse reklamen:o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2004 - 22:59 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2004 - 22:59 #3
Mange har set artiklen - men ikke mange tør blande sig...
Avatar billede fromsej Praktikant
06. november 2004 - 23:01 #4
Jeg gider ikke ofre 2½ point på en reklame, så mon ikke der kommer en Co forbi og dumper den artikel?
Avatar billede fromsej Praktikant
06. november 2004 - 23:02 #5
Bruger oprettet i dag.*G*
lørdag, 6. november 2004, kl. 16:53
Avatar billede norbert Nybegynder
06. november 2004 - 23:06 #6
Avatar billede fromsej Praktikant
06. november 2004 - 23:08 #7
Gudfaderbevares.
His man skal fremstå som seriøs, bør man så ikke i det mindste læse korrektur på sine indlæg?
Avatar billede leggodt Nybegynder
07. november 2004 - 00:49 #8
:-)

Nåååå nu skal i være flinke ved manden......husk på at hans kone bruger hans papir, og vi ved jo alle sammen, at hvis konen bruger det.....så må det være seriøs kvalitet.

Et lille råd til vores "papermann" - kik lidt på din shop, og overvej at få en person med flair for design til at kikke på den.....den ligner noget der er lavet i Frontpage 98 efter min mening.

OG så lad da for pokker være med at skaffe dig fjender i et forum hvor du faktisk kunne have fået gode venner som måske kunne blive fristet af dine tilbud, men som absult ALDRIG vil beskæftige sig med dit papir efter dette. Hvem ved...måske kunne du have fundet en som ville hjælpe dig med et "makeover" til din side - men du skal nok ikke regne med det efter dette.

Sidst men ikke mindst, så skal papir altså være ca. 305 gr. for at være samme tykkelse og dermed ligne fotohandlerens.

Undskyld mit lille indfald.
Avatar billede popsy Novice
07. november 2004 - 01:22 #9
leggodt> Alt forladt, du sparede mig for en længere smøre der :D
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. november 2004 - 01:31 #10
Fra sourcen på "tpi danmark"'s hjemmeside:

<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">

Yeah... så kan det ikke blive mere seriøst og professionelt.

I nogle tilfælde er dårlig reklame ikke bedre end ingen reklame. Dette er et godt eksempel. Gennemført mangel på professionalisme. Det er der vist ingen der falder for :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. november 2004 - 01:33 #11
Det nærmer sig stupiditet at udstille sig selv på den måde, i landets største IT forum. Med mindre man naturligvis ER ude på at ødelægge foretningen. :)

(at anmelde fyren, er at gøre ham en tjeneste)
Avatar billede popsy Novice
07. november 2004 - 01:36 #12
Det der undrer mig mest, er at manden har haft det cvr/se nummer siden 1986, man skulle da tro han havde lært lidt om markedsføring på 18 år?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. november 2004 - 01:39 #13
Det må du nok sige. :)
Avatar billede halifax Nybegynder
07. november 2004 - 02:20 #14
Hvad er dét, der lige får en række dygtige, erfarne Eksperten-brugere til at overfalde en mand /en webbutik /et webdesign, more sig på andres bekostning og kalde en artikel suspekt? Er det fordi den mest er ren reklame, som I ikke bryder jer om. Er det ikke tilladt på E.dk - har jeg overset noget i reglerne? Skal nok undlade mit personlige syn på det.

Hvor er det let at kanøfle andre, more sig på andres vegne osv.
Hvem er det som oftest, det siger mest om.
Var det ikke bedre at omgå det i tavshed, end at udstille sig selv.
Kære bruger-kolleger, ikke for at dunke jer i hovedet, blot til lidt eftertanke.
Avatar billede popsy Novice
07. november 2004 - 02:22 #15
halifax> Dunk du bare :)

Men reklame er det, og mod reglerne er det også :)
Avatar billede arne_v Ekspert
07. november 2004 - 09:03 #16
Det er så vidt jeg ved ikke tilladt at bruge E til reklamer.

Jeg synes at det er grotesk at ligge en reklame som en artikel.
Avatar billede norbert Nybegynder
07. november 2004 - 09:09 #17
http://www.eksperten.dk/regler.phtml:

Det er ikke tilladt at:
2.1.6.: gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur.
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2004 - 09:09 #18
Halifax:
Det er punkt 2.1.6 i reglerne, du har overset:  Det er ikke tilladt at gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål.

Jeg kan ikke se, at der skulle være noget at misforstå i den regel.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. november 2004 - 09:42 #19
Der er gennem tiden blevet lukket adskillige spørgsmål af coadmin af den grund.

Og med hensyn til de syrlige HTML/Frontpage kommentarer, så skal man naturligvis
generelt tale pænt, men fordi den reklame er lagt som artikel synes jeg
nok at man kan tillade sig at være lidt skarp. Det er jo ikke et spørgsmål
fra en som søger hjælp. Det er en som helt bevidst misbruger systemet (jeg
tillader mig at antage at alle danskere ved hvad ordet "artikel" betyder).
Avatar billede diggerx Nybegynder
07. november 2004 - 10:02 #20
så tjek da lige den her

http://www.eksperten.dk/spm/558642
Avatar billede freehelp Praktikant
07. november 2004 - 12:31 #21
*FASAG*
Avatar billede mjl Nybegynder
07. november 2004 - 13:45 #22
Eksperten for nogle år siden, og Eksperten i dag - tja - tosserne står ligefrem i kø, for at gøre kvaliteten og seriøsiteten ringere - måske er tiden snart moden til Eksperten 2.

For retfærdighedens skyld, bør nævnes, at de dygtige, og seriøse medlemmer stadig findes på Eksperten - jeg er bare lidt nervøs for, hvor længe!!!

Ha' en rigtigt god søndag alle sammen...

hilsen Conrad
Avatar billede halifax Nybegynder
07. november 2004 - 14:46 #23
Tak for med- og modspil. Det er ikke meningen vi skal "hugges" om noget.

Kender godt pkt. 2.1.6 og havde set www.eksperten.dk/spm/558642 .
Mit indlæg gik kun på artiklen og om der står noget om, hvad en artikel må/ikke må indeholde. Min tvivl er om det er misbrug at gøre reklame og have sin webadresse i en artikel, som det er i et spørgsmål?  Spm. om webdesign og værktøj er der ingen grund til at inddrage. Det er der en kategori til og spm. som "Vil I vurdere mit site" har vist aldrig givet anledning til at slagte eller nedgøre en bruger. I så fald ville det også sige mest om de/den bruger, der kunne finde på at gøre det.
arne_v, enig: "så skal man naturligvis generelt tale pænt."
Avatar billede arne_v Ekspert
07. november 2004 - 14:53 #24
Nu får man "Artiklen er lukket" og fcs har deaktiveret brugeren.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. november 2004 - 20:12 #25
så kan jeg vist godt lukke her