Avatar billede aventic Nybegynder
06. november 2004 - 20:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Marvell Netkort

hey...

Jeg har problemer med mit netkort altså et Marvell onboard netkort på mit ASUS A8V Bundkort.. Jeg har installeret drivers til den de nyeste enda men den vil ikke fornye ipen så jeg kan få forbindelse til internettet ... nogen der ved hvad det kan skyldes ????

mvh Kasper :)

Håber i kan hjælpe ..
Avatar billede hmortensen Nybegynder
06. november 2004 - 20:33 #1
Er du sikker på at der er en DHCP server, så du kan få en IP ?
Avatar billede aventic Nybegynder
06. november 2004 - 20:44 #2
fandt selv problemet det var pga en instilling der var sat forkert ! den ville ikk køre med 100MBs over nettet så nu er den sat til 10 ;)
Avatar billede aventic Nybegynder
06. november 2004 - 20:45 #3
ja nemli ja :)))