Avatar billede stauer Nybegynder
11. marts 2001 - 17:54 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Nyhedsbrev

hej

Jeg ville lige høre en ting.. jeg skal lave et nyhedsbrev. Jeg vil gerne lave mit brev i html.. men hvordan fungere det rent praktisk.. laver man bare en html side og sender den eller hvordan foregår det..

Avatar billede berg Nybegynder
11. marts 2001 - 17:57 #1
Jeg ved at i ofir er det en mulighed. Hvis du skal bruge et billede er det bedst hvis man ligger det på en server og linker i koden til det...

.:Berg:.
Avatar billede berg Nybegynder
11. marts 2001 - 17:58 #2
altså du skriver bare koden med <html></html> i teksfeltet...
Avatar billede limemedia Nybegynder
11. marts 2001 - 18:01 #3
Du skal huske at sætte encoding type i emailen... text/html
Avatar billede stauer Nybegynder
11. marts 2001 - 18:02 #4
hmm jeg har lige prøvet det i min outlook.. det virkede ik ( jeg har også sat den op til at sende i rtf format ) men jeg modtager af og til html nyhedsbreve
Avatar billede stauer Nybegynder
11. marts 2001 - 18:14 #5
hvor sætter man encoding type i outlook?
Avatar billede berg Nybegynder
11. marts 2001 - 18:25 #6
stauer-> Har du prøvet fra ofir?
Avatar billede rapperand Nybegynder
11. marts 2001 - 21:16 #7
> hvor sætter man encoding type i outlook?
>
Når du trykker på \"Ny email\" (New Mail) kan du i \"Format\" vælge \"Rich Text (HTML)\" og \"Plain Text\"!
Ellers er det i Tools --> Options --> Send hvor du kan vælge \"HTML settings\" og \"Plain text settings\"!
Avatar billede sorbis Nybegynder
13. marts 2001 - 12:58 #8
Det kommer helt an på hviken mail du har!
Det er rigtigt nok at du bare skal kopiere din html side og sætte den ind!
Men hvis der står et sted på mailsiden noget i retning af:
Send as HTML

Prøv det!