Avatar billede sovsekoder Nybegynder
05. november 2004 - 20:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ang. reklamering og hvor grænsen går

jeg så et spørgsmål, som blev anuleret - da der blev henvist til en "musik video". Spørgsmålet er så: kan jeg lave en artikkel hvor jeg henviser til noget jeg selv har lavet (og som er gratis)?

helt konkret er det en "arena" (som jeg har lavet), som kan hente C# dll'er. I hver dll ligger der så noget logik for hvordan robotten skal flytte sig rundt. Det er altså et slags spil for programmører (programmøren laver logikken i robotten) - artiklen skulle så handle om implementering af interface og hvordan man kan bruge matematik til at styre robotten rundt. Dvs. en slags begynder artikel til "hvad er et interface", men med lidt sjov i! :)
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
05. november 2004 - 20:51 #1
musik video'en var en "for sjov", som var gratis (såvidt jeg forstod) - vil bare sikre mig at jeg ikke bruger tid på en artikel som ricikerer at bli' slettett.. :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2004 - 21:12 #2
Det lyder for mig ikke som om det faktisk var en artikel - og det var nok det problemet lå i ;)
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
05. november 2004 - 21:15 #3
nej det er rigtigt, det var ikke en artikel. Men du ville umidlbart mene at det var ok, at henvise til noget man selv har lavet - og skrive en artikel om det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2004 - 21:22 #4
Det kan jeg ikke se skulle være galt - men er det brugbart for andre? Vil denne artikel kunne hjælpe nogen til at få hjælp til et problem?
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
05. november 2004 - 21:33 #5
ideen var : "Introduktion til interfaces". - og det gennemgående eksempel vil så være noget jeg havde lavet på forhånd.

Så meningen skulle være noget med "hjælp til at forstå hvad et interface er"
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
05. november 2004 - 21:34 #6
...men jeg har ikke kigget om der findes 1000 andre artikler om det...
Avatar billede snowball Novice
06. november 2004 - 09:14 #7
sovsekoder: Jeg tror jeg ved hvilket spørgsmål det er du tænker på. Spørgsmålet, og 1 mere af samme slags fra samme bruger, blev lukket da de blev betragtet som værende reklame. Det er meget muligt de henviste til en sjov film på den pågældende side, men vi kunne se at brugeren kun var oprettet til netop det formål at henvise til siden. Sjovt nok havde den nu deaktiverede bruger, tætte relationer til en anden bruger som "tilfældigvis" havde sin email adresse på den side der blev reklameret for.

Mht. dit spørgsmål vedr. artikler. Det er helt i orden at henvise til andre sider så længe det har relevans for din artikel. Hovedparten af artiklens indhold skal dog være på Eksperten, så det går ikke at oprette en artikel som bare henviser til din egen hjemmeside ;)
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
06. november 2004 - 18:43 #8
oki :) tak for svarene !
Avatar billede sovsekoder Nybegynder
06. november 2004 - 18:43 #9
svar