Avatar billede brianringsted Nybegynder
05. november 2004 - 20:23 Der er 2 kommentarer

besvarelser på problemer af database

Hejsa

Jeg er meget nybegynder i database opbygning, men jeg føler desværre ikke at jeg modtager svar via experten. Jeg er meget på bar bund. jeg mener at dette forum er for at give vejledning og råd til andre som ikke har den nødvendige viden.

Hvad gør jeg galt, Jeg har oprettet en fiskedatabse med speciale problemer, som jeg godt kunne tænke mig at få løst eller at blive guidet igennem. Er der ikke nogen som er intereseret i at hjælpe en måske dum , men snarere uviden begynder .

Jeg er meget villig till at sende min base, så man kan se hvad jeg godt kunne tænke mig hjælp til.

Håber at i gider at kigge på mit problem.??
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2004 - 20:37 #1
Spørgsmålet har kun stået åbent i 1,5 time - der skal nok komme nogen forbi.
Avatar billede roenving Novice
08. november 2004 - 15:43 #2
Prøv at stille dit spørgsmål i Databaser/'dit database-program', så har du helt sikkert en bedre chance for at få et svar !-)