Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
05. november 2004 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

wp8.0.

halløjsa

Har lige fået stillet st spørgsmål som jeg ikke selv kunne klare at svare på så hvor kunne jeg så gå hen og helt sikkert få et fornuftigt svar.

Spørgsmålet lyder i alt sin enkelthed "Hvad er forskellen på Microsoft Word og WP8.0."

Evt nogen der har et link så jeg kan gå ind og blive lidt klogere.
På forhånd tak
Avatar billede x-lars Novice
08. november 2004 - 12:23 #1
http://www.wpvsword.com/wp11vsword11/index.php

Jeg er selv svoren WP-tilhænger. Word sux! \-(

Den største forskel er nok i virkeligheden, at i WP har man mulighed for at vise formatteringskoderne i forhold til teksten, så man eksakt kan styre, hvor tekstelementerne skal placeres.

Vær også lige opmærksom på, at Computercity har WordPerfect Office 2000 (Incl. WP9, QuttroPro regneark og WP Presentations) på dansk og med trykt manual til salg for bare 100,-!
Avatar billede jochrisyogi Nybegynder
08. november 2004 - 14:13 #2
Alle tiders x-lars, takker for hjælpen, men kan du ikke lige smide et svar så jeg kan slippe af med points.
Avatar billede x-lars Novice
08. november 2004 - 15:58 #3
Gerne! §;-D