Avatar billede eilskov Nybegynder
04. november 2004 - 21:22 Der er 3 kommentarer

Printer opsætning i C5 v. 3.0 light

Hej,
Jeg har store problemer med margin i min printeropsætning. Jeg har en Brother MFC-3820N og en HP Deskjet 895CXi. Jeg kan simpelthen ikke overskue i hvilken opsætning jeg skal ændre top/bund, venstre/højre margin. Jeg mener at have været hele vejen rundt med både standard og skærm opsætningerne uden held. Er der nogen der kan guide mig lidt på vej?!

Mvh.

Eilskov
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
20. november 2004 - 09:44 #1
Hvis du har problemer med Venstre margen kan du i forb. med udprint vælge "format" og indsætte en tvungen venstre margen. Højre margen bliver styret af skriftstørrelsen.

Hvis du vil ændre top og bund skal du ind i selve printerdriveren og ændre i papiropsætningen.

//Tommy
Avatar billede eilskov Nybegynder
20. november 2004 - 09:57 #2
Hej Tommy,

Tak for dit svar, men det har jeg allerede forsøgt. Jeg tror jeg har fat i den forkerte driver (selvom jeg har prøvet dem alle - standard, skærm, etc.) Har du erfaring med at det kan være printeren selv eller ?

Hilsen

Eilskov
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
20. november 2004 - 10:05 #3
Vi kører C5 V. 3.0 SP3.

Hvis jeg sætter tvungen margen til 4 cm rykker den det hele 4 cm til højre.

Det gælder både hvis jeg vælger "Standard Windows" eller selve printerens navn. Hvis jeg skriver til skærm kan det også ses.

Jeg har testet det på min lokale Laserjet 1100

//Tommy