Avatar billede skovbamsen Nybegynder
04. november 2004 - 18:30 Der er 1 løsning

hvilken transportabel optager til video/mp4

jeg skal brug en dims til at optage billeder fra et onboard kamera i en racer bil og er strandet da en transportabel mini-DV optager koster muffen ca 7000kr.
ja jeg ved godt at nogle digitale videokameraer kan optage via firewire.men syntes at det er lidt spild at kun bruge et kamera til det.
jeg kunne nemlig også godt tænke mig at det var kompakt så jeg kunne bruge det på mcén
jeg har fundet dette produkt men er der alternativer
<http://www.archos.com/products/photo_video_product_list.html>

men er det ok at lagre video som mp4 eller går det ud over kvaliteten kontra mini-DV
Avatar billede skovbamsen Nybegynder
10. december 2004 - 17:29 #1
ok ingen der svare så lukker jeg det igen