Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
04. november 2004 - 08:51 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Get data back

Hey

Jeg er kommet til at slette nogle dokumenter fra skraldespanden ved en fejl. Jeg er desperat for at få dem tilbage. Jeg har prøvet at få dem tilbage ved at hente programmet "get data back", men det er ikke lykkedes. Jeg tror dog ikke jeg bruger programmet korrekt. Jeg ved ganske enkelt ikke hvordan jeg stiller søgekriterier rigtigt op. Jeg har prøvet at søge efter dokument navnet, men uden resultat. Det drejer sig om nogle word dokumenter. Er der nogen som kan hjælpe mig?!
Avatar billede freehelp Praktikant
04. november 2004 - 08:53 #1
Avatar billede freehelp Praktikant
04. november 2004 - 08:54 #2
www.runtime.org

recover: http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/url.htm (bare tryk accepter)

Prøv at kigge hos IBAS - der er eksperter i at reetablere data, og har også en application til at WIPE data.
http://www.ibas.dk/datasletning/index.htm

men det er dyrt

http://www.krogh-hansen.dk/diskrecovery/

http://www.ontrack.com/

"Download the 30-day trial version and see for yourself."

Handy Recovery™ is an easy-to-use data recovery software designed to restore files accidentally deleted from hard disks and floppy drives. The program can recover files damaged by virus attacks, power failures and software faults or files from deleted and formatted partitions.
http://www.handyrecovery.com/index.shtml --> lånt fra Halifax
Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
04. november 2004 - 09:06 #3
Er det så muligt at bare skrive dokumentnavnet ind og søge efter det på den måde?
Avatar billede freehelp Praktikant
04. november 2004 - 09:10 #4
Læs den FAQ gennem jeg linker til for jeg husker det ikke helt. Er selv vant til at tage backup af mine vigtige dokumenter
Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
04. november 2004 - 09:24 #5
jeg har nu prøvet at søge efter domumentnavnet, men får intet frem
Avatar billede freehelp Praktikant
04. november 2004 - 09:36 #6
Tror ikke du kan bruge det program til at gendanne papirkurven
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
04. november 2004 - 09:57 #7
get data back laver en slags stifinder hvor alle dokumenter er, både slettede og ikke slettede. prøv at browse dig frem til papirkurven og se om der ligger noget der. men som freehelp skriver, så kan man muligvis ikke bruge den på papirkurven, den skal måske søges der hvor den oprindelig lå.
Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
04. november 2004 - 11:01 #8
Så er det lykkedes. Jeg har fundet det hele. Nice..;-)) Der er dog den ulempe, at man kun kan recover et dokument pr. dag i den gratis version af handyrecover, dog har jeg så 30 dage til det, så det går vel alligevel..;-)

Det må vel være freehelp, som skal have point, enig?
Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
04. november 2004 - 11:07 #9
så kommer 1000 kr. spørgsmålet (jeg har ikke brugt dette ret tit), hvordan overfører jeg poinit til freehelp?
Avatar billede freehelp Praktikant
04. november 2004 - 11:07 #10
Jeg ønsker ikke betaling for min support som navnet freehelt siger :-D

Tag dem selv eller giv dem til mrmox
Avatar billede freehelp Praktikant
04. november 2004 - 11:09 #11
freehelp :-)

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Brug lidt tid her. Godt du forsøger at sætte din ind i tingene
Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
04. november 2004 - 11:14 #12
Oki freehelp - navnet er bogstavligt! Jeg siger tusinde tak for din hjælp. Det var rigtig dejligt.
Avatar billede freehelp Praktikant
04. november 2004 - 11:33 #13
Så lidt. Hust at lukke ved at smide et svar/markere det og tryk acceptere
Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
04. november 2004 - 12:28 #14
done
Avatar billede cvkorsbjerg Nybegynder
04. november 2004 - 12:31 #15
ghjgjh