Avatar billede boxer Nybegynder
03. november 2004 - 21:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

pointsystemet - er minuspoint tilladt

Hejsa

Jeg kan godt lide at bruge eksperten til de problemer jeg render ind i med PC'en. Nu er problemet at jeg meget snart løber tør for point.
Er det tilladt at have minuspoint?
Avatar billede bredker Nybegynder
03. november 2004 - 21:39 #1
det kan du ikke , men du optjæner 5 point hver dag
men spørg aligevel med de point du har , der er altid nogle der er villige til at hjælpe aligevel
det er langtfra alle der er pointliderlige , og går ret meget op i det
Avatar billede bredker Nybegynder
03. november 2004 - 21:40 #2
læg selv et svar og tag de 5 point tilbage , du har nok brug for dem , og generalt er spm om eksperten gratis
Avatar billede mugs Novice
03. november 2004 - 21:41 #3
Det kan du simpelthen ikke.
Prøv at finde nogle spørgsmål du kan svare på. F.eks kategorien vedr. Design kræver ikke nogen særlige forhåndskundskaber, men kan besvares med din umiddelbare subjektive mening.

Og behold så dine 5 poiunt, og læg et svar selv.
Avatar billede exp Juniormester
03. november 2004 - 21:55 #4
Avatar billede boxer Nybegynder
03. november 2004 - 21:56 #5
Takker for svarene. Jeg napper de 5 point selv og sætter dem i banken :o)