Avatar billede lare Nybegynder
03. november 2004 - 20:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

email til BE står i kø på FE

http://www.eksperten.dk/spm/557631

Troede det var løst, men desværre. Alt ingående email bliver på frontend serveren. Jeg vil lige prøve at genstarte igen senere i aften, for at se om den får tømt køen igen.... HJÆÆÆÆÆÆLP
Avatar billede karser Nybegynder
03. november 2004 - 20:46 #1
Er det relay rettigheder til de pågældene servere, på begge servere?

Altså har front-end serveren relay rettigheder på back-end serveren og viseversa?
Avatar billede lare Nybegynder
04. november 2004 - 16:18 #2
Ved ikke hvad status på relay er, men det burde vel virke i et FE / BE miljø. Det lader til at nogle emails kommer igennem efter 20 min. forsinkelse.
Avatar billede lare Nybegynder
05. november 2004 - 10:51 #3
Har fundet ud af, at mail security for exchange muligvis var problemet. Emails kommer hurtigt nok igennem nu, men der er stadig 4 email som er låst fast i køen. Kan man gøre noget for få dem i gennem? Har prøvet at genstarte, samt "force connection"
Avatar billede lare Nybegynder
09. april 2005 - 15:30 #4
Lukker