Avatar billede freehelp Praktikant
03. november 2004 - 12:52 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

File not found

Er jeg den eneste der kæmper med det problem når jeg loader sider på E?
Avatar billede peet-49 Novice
03. november 2004 - 12:58 #1
Jeg har ikke det problem.
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. november 2004 - 13:03 #2
Firewall eller Zonealarm der er sat lidt for stramt op så den spærrer for E?
Avatar billede freehelp Praktikant
03. november 2004 - 13:08 #3
Nope intet er ændret siden problemet
Avatar billede vejmand Juniormester
03. november 2004 - 13:20 #4
Er det alle sider, eller nogle bestemte?
Måske et link?

Er ikke stødt på problemer af denne art.  c",)
Avatar billede freehelp Praktikant
03. november 2004 - 13:22 #5
Ofte ved reload af site og ofte i hardware - måske har jeg slidt hardware siden op :-D
Avatar billede kenp Novice
03. november 2004 - 13:48 #6
lars du kan da bare prøve at gå på forsiden af E så kan du jo se at hele hardware kategorien er afskaffet ;)
Avatar billede kenp Novice
03. november 2004 - 13:49 #7
damm den var sku kommet igen! den har ellers manglet hos mig det sidste døgn
Avatar billede freehelp Praktikant
03. november 2004 - 13:51 #8
Kenp - > du aner alligelvel nada om hardware *G*
Avatar billede overchord Nybegynder
03. november 2004 - 14:02 #9
Ved ikke om det kun er her hos mig, men jeg mangler navigationsbaren i toppen. Har manglet den i et par dage, men resten af E virker fint.
Irriterende nok kan jeg ikke komme ind og oprette et seperat spm om dette >;(
Avatar billede kenp Novice
03. november 2004 - 14:15 #10
overchord -> jeg mener hvis man har nogle bestemte ting i sin hostfil og nogle popup stoppere så kan man ikke se den menu bar.

ja da jeg har aldrig påstået at jeg ved noget om hardware ;) jeg deltager der yderstsjældendt *G*
Avatar billede freehelp Praktikant
03. november 2004 - 14:21 #11
Så kan du sgu mange andre gode ting gamle dreng :-D
Avatar billede overchord Nybegynder
04. november 2004 - 14:02 #12
kenp - takker - det er voldsomt irriterende eftersom jeg ikke kan oprette nyt spm nogle steder. Det ville vaere rart hvis der var et link til at oprette spm med et sted paa siden andre end i den menu...
Avatar billede kenp Novice
04. november 2004 - 19:26 #13
overchord -> gem dette link så kan du oprette spøgsmål :) http://www.eksperten.dk/opretspm.phtml
Avatar billede overchord Nybegynder
05. november 2004 - 12:45 #14
hey takker :-) skoent !
Avatar billede freehelp Praktikant
05. november 2004 - 19:34 #15
Tror ikke fejlen kommer nærmere og lukker derfor