Avatar billede zeon Nybegynder
11. marts 2001 - 02:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logo til porsche side

Heysan !!

Jeg står og mangler et logo til min hjemmeside om Porsche 911 biler.

Baggrunden skal være sort, og der skal stå Porsche 911
Avatar billede pheromaster Nybegynder
11. marts 2001 - 02:44 #1
skal der bare kun stå \"Porsche 911\" ?
Avatar billede pheromaster Nybegynder
11. marts 2001 - 02:45 #2
jeg laver et par stykker til dig i morgen
Avatar billede syserror Nybegynder
11. marts 2001 - 03:06 #3
Her er et lille et. Skrifttypen minder vist om den Porsche bruger (Den hedder ihvertfald 911porscha). Bare skriv hvis du vil have lavet ændringer.

http://www.whitehat.dk/syserror/eksperten/porsche.gif

\' SysError \'
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
11. marts 2001 - 03:08 #4
Hvorfor køber du ikke bare en 911\'er, tager et par snapshots og trækker dem ind i Photoshop og laver noget grafik - så sparer du også 240 points!!! ;-)
Avatar billede zeon Nybegynder
11. marts 2001 - 14:08 #5
jes_petersen > Jeg har skam en 911\'er men jeg har ikke en meter forstand på billedbehandling :(

syserror > Kanont logo du har lavet. Takker mange gange :)
Avatar billede qwa Nybegynder
11. marts 2001 - 14:59 #6
zeon>> har du ikke lige en mail, jeg ved godt at det er lidt sent, men jeg vil gerne lige sende et logo til dig.
Avatar billede qwa Nybegynder
12. marts 2001 - 00:04 #7
Nå, siden du ikke skriver ligger jeg den bare ud på nettet så du kan se den når du vil.

http://www.design-consult.subnet.dk/intern/porsche.jpg

Du må gerne bruge det selvom jeg ikke får nogle point. Vi er jo her for at hjælpe, og man er jo i godt humor engang imellem! :)

Venlig Hilsen Qwa!
Avatar billede and.vang Nybegynder
12. marts 2001 - 14:20 #8
gwa>>>
Var de billeder ikke copyrigth-beskyttede? Det betyder som du jo nok ved at man ikke må bruge dem uden at spørge om lov!

/Anders