Avatar billede anders!!! Nybegynder
11. marts 2001 - 02:31 Der er 2 løsninger

Spms...

hvor kan jeg få hjemmeside?
hvordan laver jeg glow effects i photoshop 6.0 ?
Avatar billede theartist Nybegynder
11. marts 2001 - 02:34 #1
Hjemmeside kan du få hos f.eks. www.freepaq.dk eller www.subnet.dk

Mht. glow i photoshop, så er den super simpel.

a) lav en tekst eller andet.
b) find din layers palette frem og klik på det lille f i nedre venstre hjørne
c)vælg outer glow eller inner glow alt efter hvad du ønsker og definer herinde hvor fyldig din glow skal være.

Held og lykke
Avatar billede pheromaster Nybegynder
11. marts 2001 - 02:36 #2
Du kan få hjemmeside på :
www.friserverplads.dk
www.subnet.dk
www.freepaq.dk
www.netstuff.dk
..
Glow i photoshop :
Du åbner din photoshop... Klikker på new, vælger hvor stort logoet skal være. Klikker på T\'et i venstre menu, og så skriver du din tekst, og så vælger du din skrifttype, og skriftstørrelse..
og så nede i højre hjørne der er der noget som der hedder \"Layer 1\" osv... Der hvor der står den tekst som du har skrevet der dobbelt klikker du 2gange, med venstre mus.. Og så popper den noget op, og så sætter du X i :
\"Drop Shadow, InneR shadow, Outer glow, Inner Glow, Bevel og Emboss, Og Contour.... og så klikker du ok..