Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. november 2004 - 19:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Linux i windows

Øhm jeg ved godt at det her lyder lidt mærkeligt. Men jeg har tænk vildt meget på det. Er det muligt at installere linux på sin harddisk, og så have startet windows XP på sin computer, og så køre linux sammen tid med at man køre Windows, det er fordi jeg skal læse om de i skolen, og skal teste, og så vil jeg gerne have Windows kørende. Det er os iorden hvis det er i form af en emulator, Det skal bare kunne alt det osm linux/unix os kan
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2004 - 19:55 #1
Download "Microsoft virtual pc" (trial) så kan du køre begge systemer på en Windows computer
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. november 2004 - 20:12 #2
eller med VMware. her kan du på en windows maskine starte "næsten" ubegrændsede mængter af andre maskiner, Linus, windows, FreeBSD, BEOS osv osv osv
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2004 - 20:18 #3
"her kan du på en windows maskine starte "næsten" ubegrændsede mængter af andre maskiner, Linus, windows, FreeBSD, BEOS osv osv osv"
Det kan du også med mit forslag og så er det gratis at prøve, spørgeren giver udtryk for at det er en enkeltstående opgave
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
02. november 2004 - 20:35 #4
Jamen jeg skal jo køre de to operativ systemer på sammen computer, og ikke på en anden computer, via fx. ssh eller vnc.. kan man det ??
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2004 - 20:37 #5
Jamen det er da for pokker også det du kan med de svar du har fået