Avatar billede waistar Nybegynder
02. november 2004 - 17:15 Der er 8 kommentarer

Point til Arlet

Hej Arlet her er dine point, som du har fortjent
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2004 - 17:17 #1
Du skal henvise til spørgsmålet.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
02. november 2004 - 17:19 #2
Avatar billede thb Nybegynder
02. november 2004 - 17:51 #3
Og så er det en god ide at oprette sådanne spm i samme kategori som det spm man henviser til, for så er der styr på statistikken.

Thomas
Avatar billede arlet Juniormester
04. november 2004 - 21:02 #4
Tak for det *S*
Avatar billede fromsej Praktikant
11. september 2005 - 23:17 #5
Jeg vil sq ikke håbe det er disse 30 point du mangler til et månedligt proabonnement, for det har da lange udsigter.*GMH*
Avatar billede arlet Juniormester
12. september 2005 - 17:32 #6
Det er altid rart at have 30 point hængene forskellige steder.(eller rettere sagt, mange steder)
Hvis man skulle kommenterer alle dem, hvor man ikke for sine point, så havde man da slet ikke tid til at hjælpe andre*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
12. september 2005 - 17:48 #7
Nej, det har du helt ret i.*S*
Jeg søgte lige på "Spørgsmål hvor du deltager", med fluebenet fjernet ved Accepterede svar, der er 1398 stk, det gider jeg altså ikke sidde og rode med.*LOL*

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=&spm_part=fromsej&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede fromsej Praktikant
01. februar 2007 - 21:58 #8
Lukketid?