Avatar billede avg-user Nybegynder
02. november 2004 - 15:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Manual til Compaq

Hejsa :-)

Jeg mangler en manual i pdf-format til en Compaq Presario 5696.
Gider nogen finde og linke til den ?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede kox Nybegynder
02. november 2004 - 15:36 #2
Avatar billede avg-user Nybegynder
02. november 2004 - 15:37 #3
Tak *S*
Måske er jeg halvblind, men jeg kan ikke se manualen derinde *G*
Avatar billede kox Nybegynder
02. november 2004 - 15:37 #4
nå for søren, det er det med at opdatere siden inden man sender :o)
Avatar billede avg-user Nybegynder
02. november 2004 - 15:39 #5
Det er lidt sjovt det her *S*
Begge de links I har givet mig HAR jeg været på for at lede, men jeg kan altså ikke finde en manual nogen steder.
Avatar billede kox Nybegynder
02. november 2004 - 15:46 #6
ok så kommer du nok til at præcisere hvad det er du vil vide noget om, for som jeg ser det er det altså noget manual-agtigt jeg linker til, eller ihvertfald noget brugsforvirring :O)
Avatar billede avg-user Nybegynder
02. november 2004 - 18:11 #7
Hvis jeg skal uddybe hvad jeg mener med et pdf-dokument, kan jeg gøre det ved at linke til et af slagsen.

Dette er til et ECS-L4S8A2 bundkort.
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?DetailID=35&DetailName=Manual&DetailDesc=L4S8A2(1.0)&MenuID=0&LanID=0
Avatar billede kox Nybegynder
02. november 2004 - 18:44 #8
ja ok jeg ved jo godt hvad et pdf-dokument er :-)

jeg mente hvad er det specifikt du vil vide noget om ved din computer?
Avatar billede avg-user Nybegynder
02. november 2004 - 20:40 #9
Alt *S*
Det er jo som du sikkert ved en gammel slæde jeg har fået forærende og synes bare det ville være rart at ha' en manual til dette vilde dyr *GG*
Avatar billede avg-user Nybegynder
03. november 2004 - 00:44 #10
Er der ingen som kan finde den manual til mig ?
Jeg selv leder og leder men kan ikke finde den :-(
Avatar billede avg-user Nybegynder
04. november 2004 - 00:10 #11
Lukker