Avatar billede nadste Nybegynder
01. november 2004 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MSI Bundkort til AMD

Hej eksperter!

Jeg har lige købt et MSI KT4A-V bundkort. Nu er jeg ved at sætte det til. Der er bare én ting som undrer mig...
Bundkortet er til AMD processorer, men alligevel er der det der 4-pin stik som man normalt kun bruger til P4? I manualen står der :
ATX 12V Power Connecter JPW1: This 12V power connector is used to provide power to the CPU.

Skal jeg sætte stikket i når at jeg bruger en Athlon XP 2200+ ?
Avatar billede xodeus Novice
01. november 2004 - 17:07 #1
ja det skal du hvis du har det, det er bare ekstra strøm. normalt bruges stikket af intel processorer, men amd kan også bruge den ekstra strøm. har du ikke stikket så lad vær.
Avatar billede nadste Nybegynder
01. november 2004 - 17:15 #2
Ja det fandt jeg ud af :D
Avatar billede xodeus Novice
12. marts 2005 - 09:01 #3
godt :P