Avatar billede staz Nybegynder
01. november 2004 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler et egetræ

Jeg skal til at lave et koncept omkring et egetræ og et agern. Derfor skal jeg have lavet et flot livagtigt egetræ i vector grafik, men jeg er virklig i tvivl omkring opbygning af kronen og sådan. Derfor søger jeg billeder og, helst, tegninger af sådan et egetræ.

Jeg faldte engang over et website hvor man kunne skrive sit navn og hilse hvorefter det blev til et blad. De havde et rimlig godt træ mener jeg, men jeg kan ikke huske adressen. Måske nogle der har bedre hukommelse end mig?

Jeg takker på forhånd =)
Avatar billede staz Nybegynder
01. november 2004 - 17:06 #2
Jeg har været inde på imagebank.com og kigge, men jeg vil gerne have et lidt større billede og så skal hele formen være der. Og som sagt, allerhelst en tegning i vector =)
Avatar billede staz Nybegynder
04. marts 2005 - 10:21 #3
Jeg fandt en anden løsning.