Avatar billede douglas Nybegynder
31. oktober 2004 - 14:18 Der er 3 kommentarer

HijackThisLog - kategori

Jeg mener det kunne være en god ide at få en dedikeret HiJackThisLog  kategori, da alskens andre kategorier flyder med indlæg om det program. Evt, som underkategori til Sikkerhed.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
31. oktober 2004 - 14:53 #1
Jeg kan da kun være fuldstændig enig med dig. Jeg syntes dog ikke at det dermed skal være "forbudt" med logs i andre kategorier. Den kan jo være nyttig, hvis et problem går i hårdknude. Men hvis man bare skal have tjekket sin log, ja så syntes helt klart at det burde have sin egen kategori, så der ikke bare bliver smidt logs ind overalt, til stor irritation for mange brugere ;)
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2004 - 17:45 #2
jeg er også helt enig! håber idéen bliver adopteret :-)
HJTLogs er tods alt næsten hver 50. spm! (ca?)
Avatar billede douglas Nybegynder
07. november 2004 - 19:39 #3
Jeg mener heller ikke at det skal være "forbudt" at lave indlæg med HiJackThis logs i andre kategorier. Men der er så mange spørgsmål der lyder "Tjek lige min log"...
DE kunne godt findes i sin egen kategori.

Hvordan fungerer det her forslag-halløj? Får man respons fra admins eller?