Avatar billede snowmaker Nybegynder
31. oktober 2004 - 14:10 Der er 11 kommentarer

News i php

jeg har haft problemmer med dem news sider i php

så jeg vil spøger om der er nogen der kender nogle sites som har dem

eller vil i lave en til mig

der skal værer
admin
news
Avatar billede snowmaker Nybegynder
31. oktober 2004 - 14:42 #2
den kan jeg ikke logge ind på slev om jeg bruger password og login navn rigtig.
Avatar billede schaefner Juniormester
31. oktober 2004 - 14:45 #3
Prøv at skrive hvilken af dem du snakker om.
Avatar billede Kengun Praktikant
31. oktober 2004 - 14:51 #4
Et komplet system med det hele (ik kun news): www.php-fusion.dk - jeg bruger det selv på min kn7000.net :)
Avatar billede snowmaker Nybegynder
31. oktober 2004 - 20:02 #5
skal bruge en som der ikke er design for har en design til at ligge

men vil godt have en som kan lave den for mig og får selvfølig en link og copyrite på den
Avatar billede schaefner Juniormester
31. oktober 2004 - 21:26 #6
snowmaker (31/10-2004 14:42:32):

"den kan jeg ikke logge ind på slev om jeg bruger password og login navn rigtig."

Hvilket system er du hentyder til i ovenstående?

med venlig hilsen
Jesper Sørensen
Avatar billede snowmaker Nybegynder
01. november 2004 - 14:35 #7
Schaefner News v. 0.8
Avatar billede snowmaker Nybegynder
01. november 2004 - 14:35 #8
Schaefner News v. 0.8
Avatar billede snowmaker Nybegynder
02. november 2004 - 07:20 #9
Jeg vil lige sige at jeg nu har prøvet ca 6 stk men man kunne ikke add nogle news fordi at den database man skulle adde til ikke kunne. og nogle af 2 af dem var der ikke nogen adgang fordi men ikke lige have skaven nogen login og password.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. november 2004 - 08:50 #10
Du må gøre et eller andet forkert, jeg har prøvet begge de løsninger jeg henviser til, og har absolut _ikke_ haft nogen problemer med at få det til at virke.
Avatar billede merda Nybegynder
08. november 2004 - 18:21 #11
Cute News -> www.cutephp.com

Det er oprindeligt et News Publishing System, men det kan også fint bruges som CMS da der kan oprettes alle de kategorier og templates du har lyst til. Udover det fylder det ingen ting og så skal du kun bruge php da MySql ikke er nødvendigt!