Avatar billede racermouse Nybegynder
31. oktober 2004 - 08:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Finde slettede dokumenter igen.

Jeg har på et tidspunkt ved et uheld slettet et word dokument via min papirkurv i XP Pro.
Er det muligt at finde det igen ???
Avatar billede peet-49 Novice
31. oktober 2004 - 08:58 #1
Brug systemgendannelsen.
Avatar billede peet-49 Novice
31. oktober 2004 - 08:59 #2
Du har vel set efter i papirkurven?
Avatar billede racermouse Nybegynder
31. oktober 2004 - 08:59 #3
Øhhhh... sådan mere præcist gør jeg det ???
Avatar billede racermouse Nybegynder
31. oktober 2004 - 09:00 #4
Tjep... Den er helt tom... Desværre...
Avatar billede hcma Novice
31. oktober 2004 - 09:47 #5
Avatar billede gratis Nybegynder
31. oktober 2004 - 12:51 #6
Systemgendannelse: Start | Alle Programmer | Tilbehør | Systemværktøj | Systemgendannelse , vælg et punkt fra før du slettede documentet.For at dette skal virke skal dine dokumenter ligge i "Mine Dokumenter"
Avatar billede visto Professor
11. november 2004 - 23:07 #7
Mig bekendt har systemgendannelse intet som helst at gøre med gendannelse af eksempelvis Word-dokumenter.
Jeg har haft bedst held til genoprettelse af slettede filer med et File Recovery program fra http://www.pcinspector.de/
Men jo mere du har brugt computeren siden spørgsmålets oprettelse, jo mindre er chancerne for genskabelse, idet du måske har gemt på den del af harddisken, hvor dit slettede dokument ligger.