Avatar billede 7th Praktikant
31. oktober 2004 - 08:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Eksperten i Mozilla Firebird

Jeg læste for et godt stykke tids siden et indlæg omkring en løsning på problemet med Eksperten i Mozilla Firebird, og hvordan man kunne undgå hele tiden at skulle opdatere diverse spørgsmål for rent faktisk at kunne læse spørgsmålet. Desværre kan jeg ikke finde indlægget igen, kan du?

På forhånd tak :)
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2004 - 08:39 #1
Der er to muligheder:

1) (som jeg bruger): Skift tekststørrelse op og ned. Kan gøres med Ctrl og rulleknap på mus.

2) Hav dette som bogmærke (evt i throbber):

java script:(function(){var i,x;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=true;for(i=0;x=document.styleSheets[i];++i)x.disabled=false;})();
Avatar billede 7th Praktikant
01. november 2004 - 12:54 #2
Tak for hjælpen, så fandt jeg også ud af hvad en throbber er for en størrelse :) Iøvrigt fandt jeg det spørgsmål jeg ledte efter, www.eksperten.dk/spm/550580

Til andre som måtte læse spørgsmålet, så er det meget enkelt at placere javascript funktionen i throbberen (den runde prikcirkel, aktivitetsindikatoren oppe i højre hjørne). Indtast about:config i adressebaren. Find linien med browser.throbber.url - den peger på http://www.mozilla.org/products/firefox/start/ - dobbeltklik og indtast scriptet :)

Husk at lægge et svar tak.
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2004 - 13:04 #3
Selv om der er lidt andet indblandet også, vil jeg stadig regne dette spørgsmål for at høre under "Spørgsmål om brugen af eksperten", så jeg vil ikke have point for det. Læg selv et svar.
Avatar billede 7th Praktikant
01. november 2004 - 14:19 #4
OK, som du ønsker :)